Radek

17.10.2015 - Czas na przeczytanie tekstu: 3 min

Pokolenie Multitasking – czy wielozadaniowość to dobra cecha?

Młode pokolenie nieustannie pozostaje pod wpływem wielu bodźców, a ich świat składa się z tysiąca puzzli, w których układaniu są mistrzami. Potrafią wykonywać parę czynności na raz i bez problemu przechodzą ze świata offline do online. Z tego powodu zwykło się ich nazywać pokoleniem multitasking. Jednak czy te cechy powodują, że trudniej jest im przyswajać wiedzę? Czy współczesny rodzic ma mieć z tego względu powody do obaw?

Czytaj więcej

Radek

10.10.2015 - Czas na przeczytanie tekstu: 4 min

Współczesny nauczyciel – czy to koniec epoki kredy i papierowego dziennika?

Polska szkoła się zmienia. Zbliża się era dziennika elektronicznego i tablic interaktywnych. Czy wraz z tymi zmianami, zmienia się podejście nauczyciela do nowych technologii? Najnowszy raport Squla.pl o najmłodszym pokoleniu Polaków „Generacja Z od A do Z” wykazał, że aż 83% nauczycieli ma wpływ na wybór pomocy naukowych podczas lekcji. Co wybiera polski nauczyciel – tradycyjny zeszyt ćwiczeń, czy internetowy program edukacyjny?

Czytaj więcej

Ryanne

26.08.2015 - Czas na przeczytanie tekstu: 7 min

Czy polska szkoła jest gotowa na generację Z?

Podsumowanie wyników raportu „Generacja Z od A do Z”

Wyniki badania „Generacja Z od A do Z” przeprowadzonego przez Gemius Polska na zlecenie platformy edukacyjnej Squla.pl wykazały, że aż 68% dzieci w wieku od 6 do 12 lat korzysta z urządzeń cyfrowych jako pomocy w nauce. Co jeszcze o młodym pokoleniu mówi pierwszy w Polsce raport o generacji Z?

Treścią badania były zwyczaje, przekonania i zachowania przedstawicieli pokolenia Z w odniesieniu do wykorzystywania nowych technologii w nauce i zabawie. Wyniki wykazały, że najmłodsze pokolenie traktuje nowoczesne technologie jako narzędzie codziennego użytku, a nie tylko bezwartościową rozrywkę.Czy rodzice i nauczyciele w Polsce mają tego świadomość? Jaki jest ich stosunek do nowych technologii, a także polskiego systemu edukacji?

Czytaj więcej

Ryanne

29.04.2015 - Czas na przeczytanie tekstu: 4 min

Edukacja przez gryfikację – na czym to polega?

Aż 72% dzieci w wieku od 3 do 16 lat gra regularnie w gry . Współcześni eksperci od edukacji właśnie w grach właśnie widzą szansę na rewolucję w nauczaniu. Jak wykorzystać naturalny pęd dzieci do gier i zabaw w domowej nauce na co dzień? Radzą eksperci z interaktywnej platformy edukacyjnej Squla.pl.

65% wszystkich grających dzieci to uczniowie szkoły podstawowej. To, co przyciąga najmłodszych do gier, to serie niekończących się wyzwań, frajda z opracowywania na bieżąco strategii i planu do zdobycia kolejnych etapów i nagród. Ten właśnie schemat zaangażowania, oparty na oczekiwaniu na kolejne wyzwania, z możliwością z weryfikowania na bieżąco osiągnięć i wyników, wykorzystuje w edukacji metoda zwana gryfikacją. Do tej pory gryfikacja znała była jedynie wąskiej grupie twórców gier edukacyjnych – komentuje założyciel Squli, André Haardt. Dziś wykorzustujemy ją w procesie utrwalania wiedzy. Dzięki niej dzieci same garną się do nauki i mają z tego wiele radości – dodaje Haardt.

Czytaj więcej

Ryanne

20.04.2015 - Czas na przeczytanie tekstu: 1 min

Nowości w Squli – kwiecień 2015

Squla | Klasa 6 | Matematyka

Squla | Klasa 6 | Matematyka

Squla to już ponad 10 000 pytań!

W kwietniu dodaliśmy do Squli blisko 50% nowych zadań, a tym samym przekroczyliśmy magiczną granicę 10 000 pytań na platformie. Tym razem najwięcej zadań przybyło z:

  • matematyki,
  • języka angielskiego
  • i przyrody.

Zalogujcie się i przekonajcie się sami.

 

 

 

Squla | Sklepik z nagrodami

Squla | Sklepik z nagrodami

Sklepik z nagrodami

W ostatni weekend uruchomiliśmy Sklepik Squli. Już teraz możecie wymieniać w nim monety na atrakcyjne nagrody. Nie ma na co czekać, warto już dziś popracować nad zdobyciem następnych monet. Im więcej quizów rozegracie tym więcej zbierzecie monet.

Naprawdę warto – czekają na Was atrakcyjne karty upominkowe do Smyka, Empiku i księgarni internetowej merlin.pl.