Squla
Wszystkie przedmioty szkolne
W Squli podczas gry i rozwiązywania quizów zbierasz monety. Zebrane monety możesz wymienić na prawdziwe prezenty. W tym dokumencie znajdziesz zasady dotyczące zdobywania monet oraz wymiany ich na prezenty w naszym Sklepiku.
Monety zdobywasz odpowiadając prawidłowo na pytania w naszych quizach oraz grając w gry. Otrzymasz także bonusowe monety w przypadku aktywnego przedłużenia abonamentu. Ilość zdobytych monet zależy od gry / quizu, w jaki grałeś:
Squla zastrzega sobie prawo do zmiany ilości monet zdobywanych podczas gier i quizów.
Nie możesz przekazać swoich monet nikomu innemu. Są one powiązane z Twoim kontem.
Jeśli w wyniku problemów technicznych lub błędu systemowego, do Twojego profilu zostanie dodane zbyt wiele monet, Squla zastrzega sobie prawo do usunięcia ich z Twojego profilu.
Monety można wymienić tylko na takie prezenty, które znajdują się w sklepiku Squli w danym momencie.
Squla zastrzega sobie prawo do zmian oferowanych w Sklepiku prezentów oraz do zmian dotyczących ilości monet potrzebnych do zakupu danego prezentu.
Monet nie można wymienić na pieniądze.
Możesz zamówić maksymalnie 1 prezent fizyczny (eKarta prezentowa Empik, eKarta prezentowa Allegro, gadżet szkolny Squli) miesięcznie.
Łączna wartość eKart prezentowych zamówionych w okresie obowiązującego abonamentu, nie może przekraczać wartości tego abonamentu.
W przypadku podejrzenia o nadużywanie prawa do zakupu prezentów, Squla zastrzega sobie prawo odmówienia użytkownikowi zakupu prezentu.
Możesz zbierać swoje monety tak długo, jak Twój abonament pozostaje aktywny. W wypadku zakończenia abonamentu, z jakiegokolwiek powodu, zgromadzone wcześniej monety nie mogą zostać już wykorzystane.
Fizyczne prezenty możesz zamówić w Sklepiku Squli po zalogowaniu się na swoje konto na stronie: https://naukaizabawa.squla.pl/
Prezent zostanie wysłany w ciągu 3 tygodni na Twój adres pocztowy. eKarty prezentowe zostaną wysłane w tym samym terminie na Twój adres e-mail.
Wysyłka realizowana jest tylko na terenie Polski. Jeśli podałeś adres zagraniczny, pracownik Squli skontaktuje się z Tobą w celu podania polskiego adresu.
Squla nie bierze odpowiedzialności za błędy w podanym przez Ciebie adresie.
Tak długo, jak prezent nie został wysłany, możesz skontaktować się z nami w celu anulowania zakupu. Jeśli wysyłka już nastąpiła, opcja anulowania zamówienia nie jest już dostępna.
Jeśli z jakichkolwiek powodów Squla nie będzie mogła zrealizować Twojego zamówienia, monety za zakup zostaną zwrócone na Twoje konto.
Możesz kupić awatary w naszym Sklepiku. Twój nowy awatar pojawi się na Twoim koncie w ciągu 2 godzin.
Możesz kupować prezenty do wydrukowania w naszym Sklepiku. Zostaną one wysłane na Twój adres e-mail w ciągu 2 godzin od zakupu.
Zastrzegamy sobie prawo do zmian w tym regulaminie.
FutureWhiz v2015. Ostatnio zmienione 23.08.2018.