Nauka matematyki - klasa 2

W drugiej klasie dziecko jest już oswojone z nauką szkolną. Zaczynają kształtować się jego przyzwyczajenia i zainteresowania. Niektórzy uczniowie przejawiają humanistyczne zdolności, inni bez trudu radzą sobie z matematyką. Jeśli dziecko nie wykazuje na tym etapie szczególnych zdolności matematycznych, warto zachęcić je do nauki poprzez zabawę. Dzięki grom interaktywnym może w przystępny sposób pojąć zagadnienia, których uczy się na co dzień w szkole! Platforma Squla to przyjazne quizy z matematyki w klasie 2!

Kup teraz

Inwestycja w przyszłość

Nauka matematyki w klasie drugiej to przede wszystkim dodawanie i odejmowanie dziesiątkami, włączenie zadań opisujących użycie pieniędzy, obliczanie długości w centymetrach oraz liczby rzymskie. Te zagadnienia są o wiele trudniejsze niż zadania w klasie 1. Jeśli dziecko nie nadąża z opanowaniem nowych tematów, pomocne mogą okazać się gry Matematyka klasa 2. Nauka matematyki online przynosi efekty, dzięki doskonale skonstruowanym zadaniom. Quizy i zabawy pozwalają rozwijać logiczne myślenie, które jest niezbędne w tej dziedzinie. Jest ono przydatne nie tylko do rozwiązywania zadań matematycznych, ale także podczas opanowywania wiedzy z innych dziedzin! Korzystając z platformy Squla, można zdobywać punkty. Odpowiednią liczbę punktów wymienia się na nagrody. To realna motywacja dla dziecka, które dzięki temu może uczyć się jeszcze wytrwalej. Czas poświęcony na naukę to inwestycja w przyszłość. Umiejętności matematyczne otwierają drogę na dobre studiów i ku dobrze płatnej pracy. Dlatego warto od najmłodszych lat inwestować czas w naukę zagadnień matematycznych i trenować w ten sposób analityczny sposób myślenia. Zdobyte w najmłodszych latach umiejętności kształtują podejście do wielu spraw. Dziecko nie musi posiadać zdolności matematycznych, aby rozwiązywać zadania z matematyki z klasy 2 na platformie Squla. Są one dostępne w przystępnej formie!  


Kup teraz
 

Nagrody za punkty!

Gry interaktywne Matematyka klasa 2 na platformie Squla poprawiają zdolność zapamiętywania, logiczne myślenie, skrupulatność i dokładność. Sposób, w jaki zostały opracowane, sprawia, że dziecko nie musi posiadać specjalnych umiejętności matematycznych, aby w nie grać. To właśnie ta cecha warunkuje, że dziecko nie zniechęca się. Oprócz sukcesów w szkole dodatkową motywację stanowi zdobywanie punktów. Po uzbieraniu odpowiedniej ich liczby można wymieniać je na nagrody. Pójście do kina na najnowszy film czy kupienie w EMPIK-u przyborów plastycznych bądź książki to doskonała nagroda dla dziecka.

Zainwestowanie czasu w naukę matematyki wpływa ponadto pozytywnie na sukcesy w innych dziedzinach. Szczególnie widoczne są one podczas nauki muzyki czy języków obcych. Przystępna forma, w jakiej zaprojektowane zostały gry, nie zniechęca w przypadku porażki. Nauka na błędach przynosi korzystne rezultaty. Zadania nie mogą być jednak dla dziecka za trudne, bo będzie to powodowało jego frustrację. Gry na platformie Squla mają dostosowany do wieku poziom trudności. Dlatego grające w nie dzieci nie zniechęcają się!

Kup teraz

Poznaj program nauki matematyki ze Squlą w klasie 2

Dodawanie 
1.1 Dodawanie do 100 (dziesiątkami)
1.2 Dodawanie do 100 (dziesiątkami) I
1.3 Dodawanie do 20
1.4 Dodawanie do 30
1.5 Przemienność dodawania (1-30)
1.6 Dodawanie jednakowych składników

Kalendarz i czas 
2.1 Dni tygodnia
2.2 Minuty na zegarze
2.3 Obliczenia kalendarzowe
2.4 Obliczenia zegarowe
2.5 Godziny na zegarze
2.6 Zegar – zadania tekstowe

Figury geometryczne 
3.1 Trójkąty, kwadraty, prostokąty, koła

Odejmowanie 
4.1 Odejmowanie do 100 (dziesiątkami)
4.2 Odejmowanie do 20 **
4.3 Odejmowanie do 30
4.4 Sprawdzanie odejmowania za pomocą dodawania
4.5 Odejmowanie do 20
4.6 Odejmowanie do 1000

Pieniądze 
5.1 Obliczenia do 20
5.2 Kwota
5.3 Obliczenia w zakresie 100

Porównywanie liczb 
6.1 Dziesiątki
6.2 Liczby dwucyfrowe
6.3 Mniej i więcej (do 30)
6.4 O ile więcej, o ile mniej (do 100)
6.5 Porównywanie sum i różnic
6.6 Setki
6.7 O ile więcej, o ile mniej (do 30)
6.8 <,>,= (do 100)

Liczby rzymskie 
7.1 Liczby rzymskie I-XII
7.2 Porządkowanie I-XII

Liczby 
8.1 Zapisywanie dziesiątek
8.2 Liczby parzyste i nieparzyste
8.3 Zakres liczbowy do 100
8.4 Liczby dwucyfrowe
8.5 Jednostki i dziesiątki
8.6 Setki

Dodawanie i odejmowanie 
9.1 Dodawanie i odejmowanie do 20
9.2 Dodawanie i odejmowanie kilku liczb
9.3 Dodawanie i odejmowanie do 100
9.4 Liczby parzyste i nieparzyste – dodawanie i odejmowanie
9.5 Dodawanie i odejmowanie do 30

Miary i pomiary 
10.1 Jak można zmierzyć 1 cm?
10.2 Kilogramy i dekagramy
10.3 Jak można zmierzyć 1 metr?

Powtórzenie
11.1 Mnożenie do 30
11.2 Zadania tekstowe II

Zadania tekstowe 
12.1 Dzielenie do 30
12.2 Dodawanie i odejmowanie (do 50)
12.3 Obliczenia zegarowe
12.4 Obliczenia kalendarzowe
12.5 O ile więcej, o ile mniej

Mnożenie i dzielenie 
13.1 Obliczanie wyniku mnożenia za pomocą dodawania
13.2 Mnożenie i dzielenie przez 10 (w zakresie 100)
13.3 Mnożenie (do 30)
13.4 Mnożenie i dzielenie przez 5 (w zakresie 100)
13.5 Mnożenie
13.6 Dzielenie – zadania tekstowe
13.7 Mnożenie – zadania tekstowe
13.8 Dzielenie do 30
13.9 Sprawdzanie dzielenia za pomocą mnożenia
13.10 Dzielenie jako równy podział
13.11 Mnożenie i dzielenie – zadania tekstowe

Szeregi 
14.1 Tworzenie szeregów (1-20)
14.2 Tworzenie szeregów (1-100)

Diagramy, tabele i wykresy 
15.1 Dane z tabeli
15.2 Wykresy

Triki 
16.1 Kwadraty magiczne
16.2 Trójkąty liczbowe

Kup abonament lub zagraj w wersję demo!

Przekonaj się, że nauka matematyki w szkole podstawowej oraz w zerówce i w przedszkolu może być jeszcze przyjemniejsza!

Kup teraz Wypróbuj

Dlaczego dzieci lubią naukę ze Squlą?

Już ponad 100 000 dzieci z Europy i USA codziennie uczy się ze Squlą! Dzieci naprawdę lubią Squlę, dzięki czemu więcej ćwiczą i osiągają coraz lepsze wyniki. Squla jest gwarancją rozwoju i efektywnej nauki w szkole podstawowej, w przedszkolu i w zerówce!

  • Prawie 40 000 pytań oraz quizów z wszystkich przedmiotów szkolnych
  • Tylko w Squli: materiały z języka angielskiego posiadają jakość Oxford University Press
  • Możliwość przełączania się między klasami oraz przedmiotami
  • Kontrola rodzicielska 24/7 – postępy Twojego dziecka możesz sprawdzać na koncie rodzicielskim
  • Squla jest bezpieczna i w 100% wolna od reklam

Poznaj naukę matematyki w innych klasach

Klasa 1 Klasa 2 Klasa 3 Klasa 4 Klasa 5 Klasa 6 Zerówka Przedszkole

Dla klas 1-6 oraz przedszkoli i zerówek

Program Squli dla klas 1–6 oraz zerówek i przedszkoli jest zgodny z materiałem szkolnym, a także uzupełnia go o dodatkowe informacje. Co ważne możesz łatwo i szybko wybrać odpowiedni poziom dla swojego dziecka!